BIODERMA Sebium Gel moussant - Antybakteryjny żel do mycia twarzy dla cery tłustej, mieszanej i trądzikowej - moja opinia

321.

Witajcie kochani :)

Mam zaległości z postami, ale postaram się nadrobić. 
Kiedy są dni wolne i moje chłopaki w domu, to ja nie mam prawie wcale dla siebie wolnej chwili. Tak to już jest kiedy ma się małe mieszkanko i jeden stół robi za biurko, jadalnię, stół do rysowania, do odrabiania lekcji itd...
Wracając do wpisu, dzisiaj nie miał być post rodzinny, a o żelu do mycia twarzy od Biodermy. Wspominałam o nim w nowościach maja klik tutaj. Od tamtej pory go używam, czyli już półtora miesiąca. Jak się spisuje ? Zapraszam na dalszą część postu.





Pamiętam, że jeszcze nie tak dawno, bo kilka miesięcy temu pisałam Wam jaką to mam suchą skórę i jak muszę sobie z nią radzić przy okazji trądziku (oby ten czas nigdy nie wrócił ;)
Trądzik nadal się pojawia, ale radzę sobie z nim czasem lepiej czasem gorzej, zależy od dni. Bardzo mi pomaga krem Skinoren, który absolutnie stał się moim ulubieńcem :) Jednak zanim go nałożę muszę dobrze oczyścić skórę. Wcześniej wydawało mi się, że nałożę żel, umyję i będzie ok, ale wcale nie było dobrze, bo czasem żel był za słaby, czasem nie domył skóry do końca i wtedy pojawiało się więcej niedoskonałości. Wszystko się zmieniło od kiedy mam żel Sebium.
Kupiłam go w promocji, ponieważ miał krótką datę (do września), przez to też wcale go nie oszczędzam, używam na twarz, szyję, dekolt, a mimo to uważam, że jest bardzo wydajny. Ponad miesiąc stosowania, a ja zużyłam 75% opakowania. Wystarczy mi jeszcze na przynajmniej 2 może 3 tygodnie. Gdybym go stosowała w mniejszych ilościach i tylko na twarz to z pewnością  wystarczyłby mi na około 3-4 miesiące. 

Zanim przejdę do tego co mi się w nim podoba to poniżej znajdziecie kilka słów i zdjęć o tym co mamy na opakowaniu:






Żel przeznaczony jest dla skóry tłustej, mieszanej oraz trądzikowej.
Może być też stosowany jako pianka do golenia dla mężczyzn, którzy borykają się z zapaleniem mieszków włosowych. 

Oczyszcza skórę, działa przeciwbakteryjnie.

Pojemność mojego opakowania to 200 ml
W tej chwili już nie widzę takiego opakowania w int. Jest większe (500ml) z pompką za cenę około 45 - 50 zł

Ważność 6M od otwarcia

To opakowanie posiada zamykanie na klik, ale takie z pompką myślę, że także jest bardzo fajną wygodna formą użytku. Osobiście nie sprawia mi problemu używanie żelu z takiej tuby.  


Konsystencja jak sama nazwa wskazuje jest żelowa, ale po rozsmarowaniu w dłoniach i na twarzy z odrobiną wody robi się z niego taka fajna, przyjemna pianka. Nie taka duża piana, ale aksamitna delikatna pianka, która świetnie rozprowadza się po skórze.



Kilka słów ode mnie:

Zapach tego żelu jest orzeźwiający, może troszeczkę męski, ale to chyba zależy od gustu. Jest tak delikatny, że już po paru użyciach przyzwyczaiłam się i przestałam na niego zwracać uwagę, dla mnie bardzo przyjemny :) 
Jak wspominałam w trakcie rozsmarowywania robi się z niego aksamitna pianka, która świetnie rozprowadza się po twarzy. Cały proces jest tak miły, że jak tylko mam dłuższą chwilę to przedłużam go ile się da ;) Używam z gąbeczkami do mycia twarzy i bez z nich, w obu przypadkach dobrze domywa.
Moja skóra pokochała ten żel! Po umyciu nim twarz staje się zmatowiona, oczyszczona, świeża, jaśniejsza i co najważniejsze od kiedy go stosuję zauważyłam zdecydowanie zmniejszenie ilości pojawiających się niedoskonałości. Jak przesadzę z czekoladą albo przed tymi dniami w miesiącu to oczywiście pojawiają się niezależnie od tego jak często bym myła twarz, ale jest duuużo lepiej niż kiedyś. Używam go codziennie rano i wieczorem, a teraz przez ostatnie dni stosuję również w dzień kiedy czuję, że twarz jest nieświeża przez upał. Skóra po umyciu tym żelem czuje się dużo lepiej. Nie ma mowy tutaj o wysuszeniu, przesuszeniu i tym podobnych rzeczach. Kto jeszcze nie wie to przypominam, że nie używam w tej chwili żadnego kremu nawilżającego, jedynie Skinoren, a moja twarz jest w dobrej kondycji. 
Próbowałam też golenia nóg (raz czy dwa) przy pomocy tego żelu i spisał się świetnie. Zazwyczaj pojawiają mi się krotki po depilacji, a kiedy użyłam żelu Sebium było ich naprawdę dużo mniej. 

Chyba już wystarczająco mocno nazachwycałam się nad tym żelem ;) Stał się moim numerem jeden, uwielbia go moja skóra, a przez to ja także ;) Chyba  nie muszę dodawać, że nie pojawiło się żadne szczypanie oczu, zaczerwienienie, wysuszenia i tak dalej i tak dalej. Dla mnie rewelacja. Mam w zapasach z La Roche Posay żel, ale jak go zużyję to na 100 % wrócę do Biodermy :) Już drugi raz zachwycam się produktem z tej firmy, mam ochotę na wypróbowanie innych perełek :)



Co myślicie o tym żelu? Znacie go?
Lubicie?
Czy Wasza skóra także się zmienia jak moja?
 

Komentarze

  1. Świetnie, że twoja pielęgnacja twarzy idzie w takim dobrym kierunku, oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Mam nadzieję, że teraz już będzie tylko lepiej :)

      Usuń
  2. Wydajny jest, ja lubię bardziej wersję Sensibio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam go, ale myślę, że bym się z nim polubiła :) Do mojej cery wydaje się idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam z tej serii peeling i jest cudowny! żaden nie daje mi tak widocznego polepszenia skory <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki tej marki, są super! 💗

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena żelu trochę wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zachęciłaś, muszę pamiętać, żeby wypróbować, jak moje się skończą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale zaciekawiłaś mnie nim

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaa, ale cieszę się, że wpadłam - w internetowej aptece Melissa dzisiaj jest promocja na niego, 200ml za 9.99, więc możesz sobie zapas zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie, tylko szkoda, że na stornie nigdy nie mają zaznaczonej daty do kiedy jest ważny.

      Usuń
  11. Zachęciłaś mnie, wyglada jak produkt dla mnie 💪🏻

    OdpowiedzUsuń
  12. Również nadrobię zaległości i wypróbuję;) Jest wersja dla cery alergicznej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę że jak wykończe swoje produkty do mycia twarzy to skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam produktu, ale myślę że przypadł by mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po skończeniu swoich zapasów, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam :) ja zauważyłam, że trądzik na twarzy jak i stan cery pokazuje mój sposób odżywiania. Jak nie przeholuje z sieciowym jedzeniem to cerę mam idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdyby miał dodatkowo drobinki a zarazem właściwości pilingujące, nie zastanawiałabym się nad zakupem :)
    Bardzo lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieznam tego produktu moze sie na zakup jego.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tego produktu, ale również mam podobne problemy skórne jak Twoje więc na pewno go wypróbuję bo mnie zacheciłaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Od 2 tygodni go stosuję :) zamówiłam w aptece Melissa za 9.99 zł opakowanie 200 ml!! Cena rewelacyjna, ale widzę, że już nie jest dostępy. Za to wydaje mi się, że opłaca zamówić się ten dwupak https://www.apteka-melissa.pl/produkt/bioderma-sebium-antybakteryjny-zel-do-mycia-twarzy-2-x-200-ml,3520.html :) Działanie powinno być podobne, jak myślisz? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Chętnie zajrzę w wolnej chwili na stronę apteki :)

      Usuń
  21. Troche jestem w szoku, ze mialas sucha cere informacji problemy z tradzikiem. Może byla ona przesuszona? Z mojej strony moge polecic serie Pharmaceris :)

    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na MALINOWAbeauty

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam ten żel kilka lat temu i byłam bardzo zadowolona :) Myślę, że teraz też by mi się podobał:)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Domowy Klimacik