Nowości książkowe Wydawnictwa Akapit Press - czerwiec 2018

445.

Witajcie :)

Dzisiaj chciałabym zaprosić na przegląd nowości książkowych Wydawnictwa Akapit Press jakich możecie się spodziewać w najbliższym czasie u mnie na blogu.
Paczuszka przyszła całkiem niedawno o czym mogliście przeczytać na moim FP.
Bez przedłużania zapraszam na dalszą część postu :)




Chyba nie muszę kolejny raz wspominać, że lubię czytać książki dla dzieci i młodzieży, których główną cechą jest lekkość językowa i pozytywny obraz świata ;)
Tego właśni mi potrzeba w ostatnim czasie, więc kiedy zobaczyłam ten stosik oczy mi się zaświeciły ;)




Między innymi na stronie Wydawnictwa Akapit Press możecie znaleźć takie oto pozycje książkowe w świetnej promocji:

Marta Fox - Elidełko Kowadełko
Cena 23,92 zł
klik tutaj



Ana Campoy - Alfred i Agatha. Zagadka złotych figurek
Cena  23,92 zł
klik tutaj


Joanna Nadin - Trafiona Zatopiona



Agnieszka Tyszka - Mejle na miotle

Cena 20,80 zł
klik tutaj


Agnieszka Tyszka - Świat się roi od Marianów

Cena 21,52 zł
klik tutaj


Ewa Karwan - Jastrzębska - Misja Feniks 

Cena 26,32 zł
klik tutaj




Zbliżają się wakacje, a książka to zawsze dobra opcja na prezent. Myślę, że można by z okazji zbliżających się wakacji zrobić jakiemuś nastolatkowi fajną niespodziankę ;) Ja mojemu przekażę wszystkie te publikację jak tylko je przeczytam :)



Tak jak wspominałam w niedługim czasie spodziewajcie się recenzji każdej z tych książek, a jeśli już dziś chcecie wiedzieć o czym są, to odsyłam Was na stronę wydawnictwa, tam znajdziecie opis każdej z nich  ;)

O której chcielibyście przeczytać w pierwszej kolejności?
Zainteresowała Was któraś szczególnie?

Pozdrawiam - Madzia :*  


https://www.akapit-press.pl/



Komentarze

  1. fajne pozycje, chciałabym aby moja biblioteczka się powiększyła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie chyba najbardziej ciekawi Trafiona zatopiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie typowe romansidla i to wokol nich się obracam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziesz miała co robić w wakacje. Ja też planuję nadrobić książkowe zaległości. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo a ja nic z tych pozycji nie kojarzę :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świat sie roi od Marianów... intrygujący tytuł;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego :) Jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe propozycje na lato .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Domowy Klimacik