Equilibra aloesowy szampon i odżywka do włosów - nawilżający duet. Moja opinia.

325.

Witajcie kochani :)

 Produkty marki Equilibra od jakiegoś czasu bardzo mnie ciekawiły. Im więcej czytałam na ich temat, tym bardziej miałam ochotę wypróbować. Kiedy Mama z różową torebką zaprosiła mnie do konkursu, który był organizowany na fb  nie wierzyłam w swoje siły,  jednak po przemyśleniu zgłosiłam chęć przetestowania produktów i udało się :) Dzięki temu od około miesiąca testuję aloesowy duet. Jak sprawdził się na włosach szybko przetłuszczających? Zapraszam na dalszą część postu.




Wydaje mi się, że przetestowałam oba produkty chyba na wszystkie możliwe sposoby ;) Używane zazwyczaj razem, jednak zacznę od opisania szamponu.


Co na opakowaniu:




Skład: Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Urtica Dioica (Nettle) Leaf Extract, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Parfum (Fragrance), Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Citric Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Dehydroacetic Acid.



Konsystencja szamponu żelowa, ale nie przelewa się przez palce. Kiedy nalejemy go na wewnętrzną stronę dłoni to wydaje się nawet gęsty. Spokojnie i swobodnie mamy czas na rozprowadzenie go po skórze głowy i włosach. Od samego początku zaskoczyło mnie to, że pieni się intensywnie, nawet przy pierwszym nałożeniu na przetłuszczone włosy. Podoba mi się to, bo mam wtedy wrażenie, że włosy są lepiej domyte, a jest to dla mnie bardzo ważne.  

Zapach bardzo przyjemny, delikatny. Czuć go podczas mycia,  ale nie jest to taki jak z tych drogeryjnych, które są intensywnie perfumowane. Bardzo mi się podoba ten zapaszek i to, że jest taki delikatny, bo używały go nawet moje dzieci, ale o tym za chwilę.

Cena: 19,99 zł
Pojemność: 250 ml
Ważność 12 M od otwarcia

Kilka słów ode mnie: Szampon znajdujemy w plastikowej butelce z zamykaniem na klik. Białe opakowanie w elementami zielonego, oczywiście znajdziemy na niej aloes :)

Jak już wspominałam wiele razy moje włosy przetłuszczają się szybko, zazwyczaj myję je codziennie. Początkowo po przeczytaniu kilku zdań z opakowania miałam mieszane uczucia, tym bardziej, że poprzedni szampon wyszedł tak sobie, a też miał nawilżać (poprzednie wpisy). Spodziewałam się jeszcze większego przetłuszczania, a wcale tak nie było. Pierwsze mycie to było prawdziwe: WOW! Miałam wrażenie, że po samym szamponie włosy są jak po zastosowaniu odżywki. Pięknie wygładzone, woda z nich sama spływała, rewelacja. Za pierwszym razem nie odważyłam się nie użyć odżywki, bo nie wiedziałam co mnie czeka po wysuszeniu ;) Dopiero po kilku dniach spróbowałam myć głowę tylko raz, a nie dwa i wcale nie zastosować odżywki. I jak ? Włosy stawały się z dnia na dzień coraz bardziej sprężyste i nawilżone. Jak czułam, że tego potrzebują to stosowałam odżywkę. Próbowałam także używać szamponu z innymi balsamami i odżywkami, zawsze był ten sam dobry efekt. Moje włosy stały się miękkie i bardziej "ujarzmione" ;) W trakcie cyklu kobiety następują zmiany i wtedy zauważyłam lekkie przetłuszczanie, w tym czasie używałam raz szamponu do włosów przetłuszczających, a drugie mycie z Equilibra, po kilku dniach wszystko wróciło do normy.
W czasie testowania szamponu nie używałam żadnych olejków, ani odżywek w sprayu żeby mieć pewność, że efekt jaki otrzymuję jest wynikiem używania tylko tego szamponu. 
Po przetestowaniu na sobie, stwierdziłam, że szampon jest bardzo delikatny, nie zrobił mi niczego złego, więc spróbowałam go także na włosach moich dzieci (zaleca również producent).  Dobrze umył, włosy były miękkie i pachnące, nie pojawiły się, żadne skutki uboczne. Nawet nie narzekali na szczypanie w oczy :)
Bardzo mi się podoba taki szampon, który może używać cała rodzina bez obaw.



Co znajdziemy na opakowaniu odżywki:


Skład: Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glycerin, Urtica Dioica (Nettle) Leaf Extract, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Dicaprylyl Ether, Lauryl Alcohol, Parfum (Fragrance), Sodium Stearoyl Glutamate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Dehydroacetic Acid.




Konsystencja bardzo fajna, taka jakby kremowa, nie przelewa się przez palce. Wystarczy jej użyć niewielką ilość, a włosy i tak będą nawilżone.


Zapach równie przyjemny i delikatny jak szamponu. Bardzo mi się podoba.

Cena: 21,99 zł
Pojemność: 200 ml
Ważność 12 M od otwarcia

Kilka słów ode mnie: Odżywka zamknięta w opakowaniu typu tuba z zamykaniem na klik, koloru białego z elementami zielonymi, podobna do szamponu. 

Co mnie zdziwiło po pierwszych użyciach, a jednocześnie bardzo spodobało to to, że cała odżywka wchłania się we włosy. Nie trzymam jej bardzo długo, a mam wrażenie jakby włosy  "wypiły" całe mazidło. Stosowana z innymi szamponami także sprawdza się świetnie. Jestem nią naprawdę zachwycona. Delikatna, nie obciąża włosów, nie robi krzywdy. Nie pojawiło się zapychanie, a mam ku temu skłonności ;) Włosy po wysuszeniu są miłe w dotyku i nabrały sprężystości.  Dobrze mi się je układa na szczotkę, po wysuszeniu są tak miękkie jakbym dotykała włosów małych dzieci :)

Podsumowując:

Duet bardzo polubiłam, a moje włosy go pokochały. Cieszę się, że mogłam poznać oba produkty, bo teraz wiem, że nawet włosy, który się przetłuszczają na co dzień również potrzebują nawilżenia i czują się wtedy dużo lepiej, niż po tych wszystkich produktach mocno oczyszczających, które używałam do tej pory. 
Bardzo mi się spodobało to, że mogą używać szamponu moje dzieci, dla mnie to duży plus. Odżywka prawie mi się kończy, więc zaczęłam oszczędzać :) W tej chwili używam duetu na zmianę z innymi produktami, a wracam do niego jak tylko czuję, że moje włosy potrzebują nawilżenia. Zdecydowanie wrócę do obu mazideł, i do szamponu i do odżywki, no i oczywiście ciekawią mnie inne produkty też firmy.

Dziękuję Equilibra za możliwość przetestowania produktów.

http://www.equilibra.pl/

Znacie ten duet albo inne produkty marki Equilibra? Co polecacie?

Pozdrawiam  - Madzia :)

Komentarze

  1. TA seria uu mnie mocno wygładziła i zdyscyplinowałą włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki equilibra :) Mają też fajne produkty dla dzieci - szampon wprost idealny :) Czasem wato brać udział w konkursach, sama o tym niedawno się przekonałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic jeszcze z tej marki nie trafiło do moich rąk, a tak dużo dobrego o nich czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam wiele pozytywnych opinii na temat tego zestawu, ale sama nie miałam okazji jeszcze go używać

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio prawie kupiłam ten szampon, jednak ostatecznie kupiłam inny. Ale akurat dostałam jego próbkę, jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Działanie fajne, choć z tego co kojarzę, nie wszystkim służy :).

    OdpowiedzUsuń
  7. W ostatnim czasie mocno zaprzyjaźniłam się z aloesem i bardzo ciekawa jestem tych produktów, które Madziu opisałaś :)) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten zestawik w planach :) Jestem bardzo ciekawa jak spisze sią na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubiłam się z tym duetem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię kosmetyki aloesowe więc na pewno polubiłabym się z tą dwójką :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie używałam ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam jeszcze o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że już zawsze będziesz wierzyć w swoje siły 💪🏻

    OdpowiedzUsuń
  14. Marki nie znam. I jeszcze jej nie spotkałam, a bardzo mi się podoba. ;) Gdzie kupiłaś tą serię? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam, ale można zakupić szampon i odżywkę na stronie Equilibra, wystarczy kliknąć w baner :D

      Usuń
  15. A włosy się po nim nie puszą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli takie się pojawiło to w moim przypadku nie odczułam tego jak puszenie, a wręcz przeciwnie cieszyłam się, że moje włosy przestały być przyklapnięte i przetłuszczone :)

      Usuń
  16. Czytałam świetne opinie o tych produktach, kiedyś z pewnością się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. this post is amazing :)
    kisses!

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych produktów, ale prezentują się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej firmy, ale też szczególnie nie lubię kosmetyków z aloesem

    OdpowiedzUsuń
  20. Super że Ci się sprawdziły, ja z tą marką jeszcze nie miałam styczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam tą serię, szczególnie szampon

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Domowy Klimacik