środa, 10 maja 2017

LBA - Liebster Blog Award kolejna nominacja i nasz nowy członek rodziny

304.

Cześć,

dzisiaj zapraszam na post z serii Liebster Blog Award. Jest to już moja 7 nominacja jeśli dobrze liczę ;)

Otrzymałam ją jeszcze na początku marca, cały czas miałam w pamięci żeby zrobić post, ale zawsze było coś innego do zrobienia i nim się obejrzałam minęły dwa miesiące... 
Wybacz Aguś ;), że musiałaś tak długo czekać :)
Już bez przedłużania zapraszam na pytania Agnieszki i moje odpowiedzi poniżej.




1. Gdybyś miała możliwość zamieszkać w jednym miejscu na ziemi - co byś wybrała i dlaczego? 
Nie chciałabym się wyprowadzać z miejsca w którym teraz jestem, tu mi dobrze, tu mam blisko rodzinę i przyjaciół :) 



2. Jaki kosmetyk NAJCZĘŚCIEJ kupujesz? Co sprawia, że tak go lubisz? 
Najczęściej kupuję żele pod prysznic i szampony, ale nie są to zawsze te same ;) Lubię testować nowsze żele, lubię zmieniać zapachy, a po czasie wrócić do tego, który miło zapamiętałam :)
 

3. Jaki jest Twój ulubiony cytat? 
Nie mam takiego.
 

4. Miałaś ochotę kiedyś usunąć bloga i już nigdy nie pojawić się w blogosferze? 
Miałam tak wiele razy...Zawsze dopada mnie taka myśl kiedy przychodzą wyrzuty sumienia, że za mało poświęcam czasu dzieciom, ale  po chwili myślę sobie, że w sumie dlaczego mam rezygnować z czegoś co sprawia mi tak wielką przyjemność :) Przecież mama też musi mieć chwilę dla siebie ;)

5. Jaka jest Twoja ulubiona liczba i dlaczego?
Nie mam takiej jednej, lubię wiele liczb chociażby ze względu na to, że są to daty narodzin moich dzieci :)  

6. Gdybyś musiała pozbyć się wszystkich kosmetyków, ale z możliwością zostawienia sobie TRZECH najpotrzebniejszych - co by to było? 
Tusz do rzęs, żel do mycia twarzy i korektor :)
 

7. Jaka książka jest Twoją ulubioną? Co sprawiło, że chętnie ją przeczytałaś?
Znowu nie mogę napisać o jednej, chyba już wszyscy wiedzą, że uwielbiam książki M. Musierowicz i do nich wracam najczęściej. No i jeszcze "Mały Książę" za każdym razem kiedy ją czytam znajduje coś nowego i prawdziwego :) 





8. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Takiego jednego to chyba nie mam, jest wiele miłych wspomnień z dzieciństwa. Spacery z babcią, wychodzenie do parku, kręcone lody i ich smak, którego już nie ma.... ach...rozmarzyłam się ;)

9. Traktujesz blog jako hobby czy dodatkowy zarobek? Co sądzisz o zarabianiu przez internet? 

Raczej jak hobby, jeszcze nic nie zarobiłam do tej pory, a niedługo będą dwa lata od czasu pierwszego postu,  jednak jeśli ktoś doceni moje starania i za to otrzymam możliwość przetestowania jakiegoś produktu to jest do dla mnie duża motywacja i od razu mam więcej chęci do działania :) Co sądzę o zarabianiu przez int? Jeśli ktoś ma taką możliwość to czemu nie?

10. Jaką porę roku lubisz najbardziej? Dlaczego?
Lubię wszystkie, ale chyba najbardziej wiosnę kiedy wszystko budzi się do życia i ten zapach niby jeszcze zimny, ale z nutką lata... (oczywiście to nie ma nic wspólnego z wiosna w tym roku :/ )

11. Jakie blogi czytasz najchętniej? Co spowodowało, że tam zaglądasz? Styl pisania, wygląd czy może tematyka?
Odwiedzam blogi dziewczyn, które zwyczajnie lubię :) I oczywiście te, które mnie odwiedzają :) Lubię ładnie wyglądający blog, ale w sumie to jak on wygląda zależy od tego jaka osoba go prowadzi, więc jeżeli ją lubię to akceptuję jej pomysł :) Chciałabym dziennie odwiedzać dużo więcej dziewczyn, ale nie zawsze czas na to pozwala...



No i dobrnęłam do końca :) Przeglądając poprzednie moje wpisy z LBA trochę się zmieniły odp, ale w sumie nie jesteśmy ciągle tacy sami, cały czas się zmieniamy, ulepszamy, więc tamte odp były prawdziwe na tamten czas, a teraz są zaktualizowane ;) Fajnie jest zrobić po długim czasie znowu taki wpis, a miałam jeszcze napisać 10 śmiesznych faktów, znowu czasu zabrakło ;)

Bardzo dziękuję za nominację Agnieszce z bloga Lifestyle by Agnieszka  i jeszcze raz przepraszam, że tak długo musiałaś czekać na odpowiedzi :* 

Nikogo nie nominuję :) Jeśli macie ochotę w komentarzu odpowiedzcie na jedno pytanie :)
Na koniec  chciałabym się pochwalić naszym nowym domownikiem :)
W poprzednich LBA pisałam o tym, że nie mamy żadnego pupila, a teraz od niedzieli jest z nami Brązek :) 
Wszyscy jesteśmy nim zauroczeni :) Dzieci najbardziej <3





Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Pupil świetny :) dziękuję Kochana za odpowiedzi :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że mogę Cię jeszcze lepiej poznać Madziu :) Pozdrowienia dla nowego domownika ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo się dzisiaj dowiedzieliśmy o Tobie 😀a Brązek fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam kiedyś książkę M. Musierowicz pt. Kwiat Kalafiora która podobała mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zwierzaczek :)
    Odpowiem na pytanie nr 10 :)
    Lubię wiosnę, na którą w tym roku długo czekamy. Lubię ja, bo wtedy wszystko budzi się do życia, człowiek nabiera więcej chęci do dziłania, nastraja mnie optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy pupilek :) ja też jeszcze nie zarobiłam na blogu ale nie zakładałam go w tym celu natomiast jak będzie okazja to czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji, też bardo lubię wiosnę, gdy wszystko wkoło się zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też dobrze tu gdzie jestem :) fajnie wyjechać na jakis czas, ale uwielbiam wracać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chciałam mieć świnkę morską. Ale mam również yorka-psa drapieżnego. I zapewne świnka nie przeżyła by zbyt długo ;/
    Dobrze napisany post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Z odpowiedzią nr 4 zgadzam się z tobą w 100 procentach, nigdy nie zapominaj o sobie:)
    Wasz zwierzaczek jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze dowiedziec sie czegos wiecej o Tobie :) Co do p.4 - kazdemu nalezy sie odskocznia od codziennosci i chwila relaksu, wiec mam nadzieje, ze nie skasujesz bloga. Nowy czlonek rodziny jest slodki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witamy nowego domownika :) Nie usuwaj bloga, nigdy, ja tu tak lubię zaglądać, nawet jak czas mało mam :P U mnie też niedługo 2 latka :P Czy to znaczy, że najgorsze przetrwałyśmy? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Bardzo mi miło jak czytam takie słowa, ja też lubię do Ciebie zaglądać, ale czas ucieka jak szalony... mam nadzieję, że po dwóch latach już pójdzie z górki ;) ;) ;)

      Usuń
  13. Bardzo lubię te wpisy, można trochę bliżej kogoś poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowy domownik przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, jaka cudowna świnka <3 Też czasem nachodzi mnie myśl żeby usunąć bloga ;)

    OdpowiedzUsuń