piątek, 10 lutego 2017

Jaki prezent wybrać dla niej / dla niego na walentynki ?

(248.)

Cześć,

dzisiaj przychodzę z propozycją prezentu dla naszej drugiej połówki z okazji walentynek :)
Macie już pomysły? Jeśli nie to może mój Wam się spodoba.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć.


Propozycje dla niego:

                                                                                klik





Propozycje dla niej:




                                                                              klik


Niektórzy może już zdecydowali się na taki upominek w święta, ale jeśli nie to zapraszam do odwiedzenia strony. Znajdziecie tam bardzo bogaty wybór w dobrych cenach. 
Klik w baner.

http://webep1.com/Zobacz/To?a=24447&mp=9625&r=Lw2


Macie już wybrane prezenty dla Waszej drugiej połowy ?

Miłego dnia :)

23 komentarze:

  1. U nas zegarek dla męża by się przydał żeby się wreszcie nie spóźniał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam drugiej połówki by móc Jemu kupić coś :(

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jak będzie jakiś prezent to pewnie coś słodkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegarek mąż ma a nie jest fanem Walentynek :( Jednakowoż niebawem ma imieniny!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nigdy nie nosiłem zegarka. Fakt, są ładne, ale nie dla mnie;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek to ja sama chciałabym dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarek zawsze jest dobrym pomysłem na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mężuś nie lubi zegarków...
    Mam dla niego prezencik i liczę, że będzie mu się podobał :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegraek to zawsze dobry prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zegarki, ale takiego prezentu mój mężuś nie dostanie. Zegarek dostał na urodziny, sam wybierał i jest bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba z okazji walentynek sama sobie sprawię zegarek bo nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. My nie obchodzimy tak hucznie Walentynek, czasami jakiś drobiazg, ale to raczej dzień, który spędzamy w zaciszu domowym bez całego tego szaleństwa 😜

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zegarki:-)
    Ja jestem solo także nie kupię prezentu :-D
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Już od dłuższego czasu szukam jakiegoś fajnego zegarka dla siebie - bo w tej chwili nie posiadam i muszę zawsze wyciągać z torebki telefon,żeby sprawdzić godzinę. Dzięki za tę stronkę, na pewno się tam rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem singielką i chyba zrobię sama sobie jakiś prezent ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja w tym roku nie obchodzę walentynek :) a zegarek chciałabym mieć, ale zawsze funduszy brak na taki wydatek :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej...w tych dwóch ostatnich zegarkach zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezent dla mojego ukochanego już mam :D
    Zegarki piękne, uwielbiam i mogłabym co dzień nosić inny :D

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobry pomysł z tym zegarkiem, może byłabym bardziej punktualna.

    OdpowiedzUsuń