środa, 18 stycznia 2017

Nowe testowanie styczeń, luty...2017 - szampony, suplementy i moja szansa na piękną cerę.

(229.)

Cześć,

wczoraj było denko, więc co się robi po denku ? ZAKUPY! :D
Wizyta kuriera cieszy ogromnie ;) 
W tym miesiącu bez szaleństw, ale jednak coś tam kupiłam, więc dzisiaj zapraszam na post o tym co będę testowała.



Niestety po tej całej terapii antybiotykiem moja skóra stała się bardziej wrażliwa i więcej rzeczy mnie uczula, więc postawiłam na szampony, jednak wczoraj kurier przywiózł mi coś co daje nadzieję na to, że jeszcze kiedyś będę mogła chodzić bez makijażu po ulicy ;) W tym dużym pudełku znalazłam małą rzecz, taką małą, a jak cieszy :)
Zapraszam do czytania dalej :)




Jak wiecie z moich wcześniejszych postów jestem suplementowa kobieta i lubię się wspomóc jakimiś tabletkami, ostatnio spodobała mi się forma do rozpuszczania, więc zainwestowałam w plusssz :)


Moje dzieci zawsze zaglądają do paczki czy nie ma tam czegoś dla nich, więc mimo, że mamy jeszcze pół butelki Bambino to do koszyka wrzuciłam szampon BEBI BARWA na wypróbowanie :)


Przeglądając szampony do włosów przetłuszczających się, zobaczyłam duży wybór firmy BARWA. Cena tak mi się spodobała, że mogłabym je wkładać do koszyka w nieskończoność (niecałe 5zł).  Musiałam siłą się powstrzymywać by nie dorzucić jeszcze kolejnych butelek do zamówienia ;)

Pierwsze próby pokrzywowym uważam za bardzo udane :)


Firmę FARMONA coraz częściej widzę i jakoś mam coraz większą chęć na jej próbowanie, więc mimo delikatnie większej ceny, także szampon z łopianu znalazł się w moim koszyku ;)


Mój ukochany płyn z BIODERMY nie był w promocji,  wyszukałam ten z Allverne, przyciągnęła mnie strasznie niska cena, nic o nim nie przeczytałam, kupiłam i tyle. Jak tylko przyszedł, zaczęłam oglądać skład, czytać opinie i żałować.... :(
Pachnie bardzo intensywnie, a to tylko świadczy gorzej o nim :(
Póki co testuję na czole, zobaczymy co mi zrobi.


 Mój żel, który dostałam na receptę traci ważność, a jeszcze nie jest całkiem dobrze, więc po przeczytaniu kilku opinii zdecydowałam się na SKINOREN


Na koniec produkt, z którym wiążę ogromne nadzieje, czyli KOLAGEN natywny pure. 
Po przetestowaniu napiszę jak się u mnie sprawdził. Chyba nie muszę dodawać, że będę go testowała na bliznach potrądzikowych ? :)




Znajdziecie go na stronie Naturica.pl 


To już wszystko  z mojego testowania w najbliższym czasie.
Znacie, któryś z tych produktów :)
Dziękuję za tyle miłych komentarzy w poprzednim poście denkowym :)
Pozdrawiam Madzia:)
 

46 komentarzy:

  1. Świetne zakupy,jestem ciekawa tych wszystkich produktów, dlatego też czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego:) Szampon Barwa pokrzywowy nie przypadł mi do gustu, więc już nie kupuje z tej firmy. Teraz testuję szampon Joanna Rzepa i jest dla mnie lepszy. Powodzenia w testowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z rzepy jeszcze nie miałam, następnym razem ;)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa szamponów z Barwy. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam wodę micelarną Allverne i spisała się dobrze, skutecznie usuwa makijaż i oczyszcza, nie wyrządziła żadnej krzywdy mojej wrażliwej skórze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że jest chociaż ktoś kto jest zadowolony z tej wody :) ja po pierwszych testach nie zauważyłam mocnego podrażnienia, ale boję się wysypu :(

      Usuń
  5. No ja nie wiem czy bez szaleństw. Trochę tego kupiłaś! :D
    Allverne - szkoda, że póki co nie zapowiada się dobrze, ale warto mu dać szansę
    Farmona - szczerze mówiąc nie słyszałam o tej firmie :)
    Bebi Barwa - świetne opakowanie! :D
    Barwa - te szampony sama bym od razu zakupiła:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez szaleństw ;) bywało ze mną gorzej kiedy robiłam zakupy ;)

      Usuń
  6. Niestety nie znam żaden z produktów z wyjątkiem plusssza ;) Fajne produkty i ciekawa jestem jak Ci się Madziu sprawdzą ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupy fajne ;) też się zastanawiam na szamponem z pokrzyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten szapon, ale z pokrzywy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z kolagenem różnie bywa. Dużo osób sobie chwali, ale i krytykuje. Jestem ciekawa, jak sprawdzi się u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa :) szkoda, że to wszystko trwa ;) A ja jestem mało cierpliwa ;)

      Usuń
  10. Fajne nowości, życzę udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten sam szampon co Ty ;) z Łopianem ;) Mogę tylko mu zarzucić zapach, bo nie lubię takich ziołowych ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio coraz bardziej przekonuję się do takich ziołowych zapachów ;)

      Usuń
  12. Zaintrygowały mnie te szampony firmy Barwa, po pierwsze nie znam absolutnie firmy,a po drugie, lubie produkty ziołowe i owocowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie wiedziałam, że Barwa ma szampony ;) dlatego tym bardziej miałam ochotę na testowanie :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dobrze to słyszeć/ czytać ;)Mam nadzieję, że u mnie też dobrze wypadną :)

      Usuń
  14. Oj Allverne bardzo nie lubię, nie zapchał mnie co prawda, ale do oczu go zbliżać nie mogłam, a i reszta twarzy się z niego nie cieszyła 😭 Za do kolagenu jestem mega ciekawa 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolagenu też jestem ciekawa bardzo, bardzo :)

      Usuń
  15. Kolagen bardzo mnie zaciekawił, będę czekać na jego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa jak szampony Ci się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Testuj testuj A ja chętnie potem przeczytam o tym kolagenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szampony z Barwy mnie interesują i to bardzo. :-) Może okażą się odpowiednie dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiedziałam, że barwa ma szampony dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te szampony z Barwy strasznie fajnie wyglądają i zachęcają :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne produkty! Miłego testowania!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  22. I znowu nic nie miałam . Miłego testowania .

    OdpowiedzUsuń