Niebieska skrzynka z motywem morza i latarnią morską - decoupage - handmade

487.

Witajcie :)

Nie jestem osobą, która ma w swoim domu minimalną ilość rzeczy ;) Lubię mieć wszystkiego w zapasie, a do tego lubię testować, ale to już chyba wiecie ;) 
Jakiś czas temu robiąc porządki pomyślałam sobie, że może lepiej by  wyglądało w mojej łazience gdybym jakoś schowała te wszystkie moje pierdoły, kosmetyki, spinki, itp. Schowała, ale żeby też jednocześnie były łatwo dostępne, bo jak już je schowam głęboko to zapominam.
I właśnie dlatego zrodził się pomysł na taką skrzyneczką. Zaczęłam ją robić kiedy czuć było jeszcze w powietrzu lato i wakacje stąd ten motyw morski ;)

Zapraszam do oglądania i koniecznie dajcie znać czy się Wam podoba :)


 Przód:


Tył:


Boki:




Środek:

Tylko polakierowany, ale i tak będzie wypełniony po brzegi, więc nic by nie było widać ;)







Wiem, że teraz panuje moda na kolory białe i odcienie szarości, ale nic na to nie poradzę, że ja lubię kolory kolorowe ;) :D

Jak Wam się podoba ? 


Miłego dnia :)

Komentarze

  1. Cudowna skrzyneczka! <3 Efekt bardzo, ale to bardzo mi się podoba, bo lubię morskie klimaty i decoupage. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na nią patrzę to tęsknię za słoneczkiem i wakacyjną pogodą - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczka śliczna, naprawdę bardzo ładny uzyskałaś efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :) Śliczna skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że nareszcie pokazałaś nam jakieś swoje dzieło:) Skrzyneczka jest śliczna i ma piękne kolory, do tego jest praktyczna, czego chcieć więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. great post dear... have a nice day .dilek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ to fajnie wyszło - mi sie bardzo podoba...tak wakacyjnie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne, aż poczułam zapach morza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam takich zdolności, ani cierpliwości, ale z przyjemnością podziwiam Twoje prace :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńko, które przypomina o wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Domowy Klimacik