KOLOROWE DINOZAURY - KOLOROWANKA Z NAKLEJKAMI OD WYDAWNICTWA ARYSTOTELES

492.


Witajcie :)

Jak po weekendzie? Ja się dopiero zabieram do pracy, ale tej komputerowej, bo domowej to chyba nigdy nie przerywam ;) 

Dzisiaj chciałabym pokazać bardzo fajną książeczkę dla dzieci, a właściwie nie książeczkę tylko kolorowankę. Kupił ją mój starszy synek, bardzo nam się spodobała, więc dzielimy się tym co fajne i warte uwagi :)



 Nie tak wielkich rozmiarów, ale też nie bardzo mała książeczka, która mieści w sobie 24 strony. Na każdej jest jeden dinozaur do pokolorowania. Dołączone naklejki, które przykleja się w odpowiednie miejsce przy każdym prehistorycznym stworze, pokazują jak on wyglądał i jak można go pokolorować.
Moje dzieci raczej lubią własną kreatywność i pomysł, więc wybierają swoje kolory :)


 Pod każdym rysunkiem znajduje się taki jakby szlaczek, który jest wykończeniem całości portretu ;)

Ostatnio moi chłopcy uwielbiają wszystko co związane z dinozaurami. Mogą przy tym siedzieć naprawdę przez długi czas. 
Zdziwiłam się, że starszy, który jest raczej fanem komputera siedział i kolorował chyba przez godzinę :)
Kolorowanka kosztowała zaledwie 3,99 zł a zabawy jest z nią ogrom :)

Taka mała rzecz, a jak cieszy :)

Polecamy <3

 

 

Komentarze

  1. Uwielbiam takie kreatywne książeczki - faktycznie mała rzecz a cieszy:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cenę? wow :) Bardzo ciekawa ta książeczko-kolorowanka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako dziecko miałam sporo książeczek z naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem stara baba, a sama lubię kolorowanki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój brzdąc też uwielbia dinozaury, więc pewnie by mu się też spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy chłopczyk (i nie tylko) to fan dinozaurów. U mnie w rodzinie wsród dzieci było podobnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kolorowanka, ale chyba bardziej dla chłopców :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Domowy Klimacik