Wyjątkowe i nietypowe prezenty na każdą okazję od Prezenty.pl

452.


Witajcie Kochani :)

Lato jest u nas w pełni i mam nadzieję, że z nami zostanie aż do samego końca wakacji ;) W tym czasie tak się składa, że mamy dużo okazji do imprezowania, bo albo urodziny są u nas albo u kogoś znajomego. Zawsze się znajdzie pretekst do spotkania w gronie przyjaciół ;)
Kiedy jeszcze mieszkałam w starym domu marzyłam o tym żeby mieć salon, a w nim duży stół, który będę mogła stroić dla moich gości. Tak się dobrze złożyło, że akurat na moje urodziny przyszła paczuszka z sympatycznej strony Prezenty.pl Wspominałam o niej na fp jakiś czas temu.
Dzisiaj chciałabym pokazać co takiego znalazło się w przesyłce i napisać kilka słów o jakości produktów, a także co jeszcze możecie znaleźć na stronie.
Serdecznie zapraszam :)



Na wspomnianej stronie Prezenty.pl jest naprawdę ogromny wybór produktów, których nie znajdziecie nigdzie indziej. Miałam nie lada problem z wyborem swojego prezentu ;)


Długo przeglądałam ofertę aż w końcu zdecydowałam się na dwie rzeczy, które wiedziałam, że będę często wykorzystywała.


Pierwszą wybrałam Miseczkę śniadaniową z sympatyczną minką.





Do wyboru są aż 4 wersje.

Informacje ze strony:
  • Różne wersje
  • Pojemność 500 ml
  • Wymiary: Ø 15,2 cm, wysokość: 9,5 cm
  • Najwyższej jakości, nietłukąca porcelana można myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej 100%
  • Wyprodukowana w Niemczech

Na  żywo miseczka jest dużo większa niż na zdjęciu. Od razu spodobała się moim chłopakom, a szczególnie młodszemu synkowi. Zdecydował, że to będzie jego miseczka do płatków z mlekiem :)








Miska jest wykonana bardzo solidnie, z grubego tworzywa i precyzyjnie. Otrzymujemy ją zapakowaną w kartonik, jak widać na zdjęciach.

Poniżej kilka zdjęć z jej udziałem ;)

Z płatkami z mlekiem




Jedna impreza, a właściwie przed przyjściem gości ;)




Druga impreza urodzinowa:







Miseczki szukajcie na stronie Prezenty.pl czyli >tutaj<

Poniżej przedstawiam kilka ujęć książeczki/ broszury, która była dołączona do miseczki. Znajdziemy w niej produkty z "rodziny" jakie możemy kupić. 









Drugą rzeczą, na którą się zdecydowałam to Foremki do lodu z emotikonami.




Zapakowane  w plastikowe opakowanie przez które widać emotikonki.




Można je myć w zmywarce. Wykonane są z silikonu, miejsca jest na 12 kostek lodu z różnymi wzorami emotikonek. 





Kiedy wzięłam je do ręki od razu pomyślałam, że są lepiej wykonane niż te, które widziałam do tej pory. Woda się z nich nie wylewała, a jedynie rozprowadzała równomiernie. Mogłam jedną ręką włożyć do zamrażalki. 




Pomyślicie, że 12 sztuk to mało, ale wcale tak nie jest, bo kiedy pierwsze się zrobiły wyciągnęłam je i włożyłam do miseczki, a kolejne mogły się robić. Później znowu dołożyłam do miseczki i tak kilka razy. Na czas imprezy zrobiłam ich całkiem sporą ilość, która w miseczce była gotowa do nakładania w drinki.





Foremek do lodu szukajcie >tutaj<

Jestem z obu rzeczy bardzo zadowolona. Robiły furorę na imprezie urodzinowej :) Oprócz tego wiem, że dobrze wykonane produkty posłużą mi przez bardzo długi czas.



Na koniec chciałabym zaprosić Was do przejrzenia oferty ze strony sklepu, bo oprócz prezentów takich tradycyjnych, personalizowanych, są tam też do kupienia "przeżycia", czyli np. lot balonem albo paralotnią. Myślę, że takie prezenty byłyby wspaniałą niespodzianką i niesamowitym przeżyciem, które osoba obdarowana zapamięta do końca życia :) 


https://www.prezenty.pl/


Co myślicie o takich prezentach?
Dostałyście/ liście już jakieś przeżycie w postaci prezentu?
Podoba Wam się moja miseczka ;)?

Pozdrawiam- Madzia :*

Komentarze

  1. Miseczka super, widziałam już podobne naczynia i wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miseczka wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powiedziałabym, że miseczka ma sympatyczną minkę wg mnie to raczej śmieszny grymas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha :) Może i tak ;) ale dla mnie jest sympatyczna :)

      Usuń
  4. Super miseczka. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy na prezent jak i dla siebie 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam miseczki i filiżanki tassen, ta porcelana jest wyjątkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie zgadzam się, jest wyjątkowa i inna niż wszystkie :)

      Usuń
  7. Te miseczki są superowe.

    www.natalia-i-jej-świat.pl


    OdpowiedzUsuń
  8. Wow a ja myślałam, że ta miseczka jest malusia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale młody jak płatki sobie nasypał to nie dał rady ;) Musiałam mu pomóc ;)

      Usuń
  9. Bardzo fajne akcesoria. Szczególnie dla małych urwisów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miseczka jest świetna :) bardzo mi się też podoba foremka z buźkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne opakowanie na lody! Genialny pomysł na prezent :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest ta miseczka,a foremki na lody genialne i orginalne 👍 Pierwszy raz widze w tym wzorze 😁

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pewnością lód w kształcie emotek urozmaici każdą imprezę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama bym się ucieszyła z takiej miseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ha ha ale śmieszne te przedmioty, zwłaszcza miseczka :-) mam od nich powerbanka jednorożca i jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miseczka jest przeurocza, nie sposób się nie uśmiechnąć na jej widok :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne rzeczy wybralas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Foremki do lodów są świetne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo piękna ta miseczka ;) Kostki lodu z minkami też są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe rzeczy zamówiłaś, szczególnie podoba mi się miseczka i ta mina oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kojarzę ten serwis :) zawsze czerpie z niego pomysły na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O, moja mama ma za niedługo urodziny i szukałam jakiejś fajnej stronki, gdzie będę mogła wybrać dla niej coś fajnego i oryginalnego bo kosmetyków ma już od zatrzęsienia :P Myślę, że coś tam znajdę - lecę w takim razie przejrzeć resztę asortymentu :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam taką filiżankę z buźką, jedna z moich ulubionych!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super miska :D Jest moim ulubieńcem z całej gromady :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chce foremkę na kostki lodu :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super jest ta miska :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe foremki, szczególnie dla dzieci. Takie buźki to na prawdę coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię miejsca z oryginalnymi pomysłami na prezent :) Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo nam się podobają te pomysły prezentowe.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Domowy Klimacik