Gliss Kur odżywka w sprayu - FiberTherapy Repair in oil spray - moja opinia

387.

Witajcie :)

Dzisiaj przez obowiązki domowe, które ciągle się piętrzą post będzie krótki :)
Bohaterem jest odżywka w sprayu  od Gliss Kur, którą kupiłam bardzo dawno temu, ale jest ze mną do dziś, a właściwie jej resztki ;)
Zapraszam :)





Co mamy na opakowaniu:



Pojemność 100 ml
Ważność  12 M od otwarcia



Psikadełko działa bez problemu aż do końca opakowania, nie zacina się i dobrze pompuje preparat.
Posiada zatyczkę na klik.
Konsystencja jest wodnista, łatwo się rozpyla na włosach, nie daje tłustego efektu.


Ta odżywka jest ze mną naprawdę długo ze względu na jej wydajność i to, że nie jest to produkt do użytku codziennego.
Wystarczy kilka psiknięć by nadać włosom miękkości i by lepiej się rozczesywały. Używam wtedy gdy nie stosuję odżywki do spłukiwania. Trzeba uważać żeby nie nałożyć jej zbyt blisko głowy, bo może obciążyć, ale stosowana na same końce lub od połowy długości, daje fajny efekt.

Nie stosuję jej codziennie, ponieważ wtedy włosy szybciej się przetłuszczają. Stosowana raz, dwa razy w tygodniu nie robi krzywdy. Jej największym atutem jest zapach. Pachnie mocno, długo i jakby perfumami. Lubię ten zapach. 
Włosy są błyszczące i odżywione, ale efekt utrzymuje się tylko do kolejnego mycia. 

Lubię ją mimo, że nie jest to produkt niezbędny w kosmetyczce. Poręczne opakowanie często ląduje w walizce, gdy gdzieś wyjeżdżam. Myślę, że kiedy ta mi się skończy kupię inną z serii.

Znacie ją?
Używacie odżywek w sprayu? Jakie polecacie?


Pozdrawiam :)
Madzia



Komentarze

  1. najbardziej ze wszystkich mgiełek i odżywek w sprayu lubię właśnie gliss kura. ten kosmetyk mam na wykończeniu . jest ok. ale moim ulubieńcem jest czarna wersja w większym opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. do zadań specjalnych używam odżywkę w spray'u paw paw :) super jest :P

    OdpowiedzUsuń
  3. na moich suchych włosach spisywała się super, nawilżenie było wyczuwalne a i tłustego filmu nie zostawiała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam akurat u siebie tą odżywkę w kolejce do otwarcia. Wygrana konkursowa, mam nadzieję, że będę z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię odżywki w spray za szybkie działanie i efekty, tej akurat nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam odżywkę z tej firmy i strasznie przetłuszczała mi włosy...może nieprawidłowo aplikowałam czy coś...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie używam odżywek w sprayu, tylko termoochronne kosmetyki w takiej postaci

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jak po takie odżywce w sprayu włosy ładnie i długo pachną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy tej odżywki.
    Chętnie wypróbuję!
    Nigdy nie używałam odżywki w sprayu

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam jej. Staram się unikać kosmetyków z silikonami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Gliss Kur akurat bardzo rzadko kupuję produkty. Sama nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam odżywek w sprayu, wolę takie w kremie.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tej serii miałam szampon i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem z nie zadowolona.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odzywki w sprayu nie miałam, ciekawa jestem efekt na moich włosach, może kiedyś spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szukam odpowiedniej odżywki która ułatwi rozczesywanie, tej nie znam - ciekawa jestem tego zapachu - czy nie byłby dla mnie za ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obawiam się, że u mnie byłaby źródłem zamieszczania z przetłuszczaniem sie włosów

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jest ona dla mnie, wolę mniej obciążające odżywki, najlepiej do spłukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi odżywki z Gliss kur i w ogóle ich kosmetyki średnio pasują ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasem sięgam po odżywki w sprayu, ale jako dodatek, po zastosowaniu maski lub odżywki właściwej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam go i lubię po niego sięgać raz na jakiś czas, wtedy nie powoduje u mnie większego przetłuszczania się włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię te odżywki z Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna odżywka :) Nie obciąża włosów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam coś podobnego z tej serii i też lubię sobie popsikać tym włosy raz na jakiś czas. Zapach faktycznie cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam szampon i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie miałam ich odżywki akurat :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Domowy Klimacik