Czterolistna koniczyna, czyli grawerowany notatnik wspaniałym personalizowanym prezentem.

371.


Za napisanie tego postu zabierałam się wielokrotnie, bowiem tytułowy produkt jest ze mną aż od listopada. Miałam przedstawić Wam wspaniały prezent na święta, ale jak już wiecie przeprowadzka pochłonęła mnie bez reszty i zabrakło czasu... Jednak czy coś straconego? Oczywiście, że nie! Zaczął się nowy rok, a wraz z nim nowe okazje do świętowania, a przy tym do obdarowywania swoich bliskich prezentami. Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki,  Dzień Kobiet itd.... 
Jeśli jeszcze nie macie pomysłu na prezent dla swoich bliskich w tych nadchodzących okazjach to zapraszam do przeczytania dalszej części postu.





Personalizowane produkty są ostatnio bardzo popularne, ponieważ coraz częściej szukamy dla naszych bliskich a także dla siebie, czegoś wyjątkowego, czegoś co będzie tylko nasze albo od nas. Z pomocą przychodzą nam produkty My Gift Dna. 
Wcześniej widziałam je wiele razy w internecie, ale nigdy nie miałam okazji  przyjrzeć się wspomnianym produktom z bliska. Kiedy nadarzyła się okazja wybrałam dla siebie personalizowany notatnik, ponieważ pomyślałam, że w nim można zapisać wszystko to co ma z nami zostać na dłużej niż na rok, tak jak zazwyczaj jest to z kalendarzem. Kalendarz swoją drogą jest bardzo ważny i również używam go każdego dnia, ale notatnik może służyć do zapisywania np. naszych haseł do stron internetowych albo adresów. Kiedy sprezentujemy go babci może jej służyć do zapisywania dat urodzin albo ważnych wydarzeń w jej życiu, przynajmniej moja babcia miała taki notatnik... Gdybym mogła to właśnie spersonalizowany notatnik z koniczyną na szczęście, sprezentowałabym jej teraz w tym wyjątkowym dniu, który się zbliża, ale niestety już nie mogę. 



Notatnik jest wykonany bardzo precyzyjnie, każdy szczegół jest tutaj dopracowany. Kartki są bardzo przyjemne w dotyku, a na początku można zapisać swoje dane. Wyposażony jest również w tasiemkę, którą można zaznaczyć miejsce ostatnio używane/ zapisywane. 








Wykończony jest bardzo przyjemnym, miękkim materiałem i obszyty na brzegach. Do wyboru są trzy kolory: szary, granatowy i fioletowy. Składa się z 190 stron, które można zapełnić w dowolny sposób. 

Pod koniczyną zostaje wykonany grawer na nasze życzenie i naszego pomysłu. Czas realizacji jest błyskawiczny, może być wykonany nawet tego samego dnia. 
Koszt tego wyjątkowego notatnika to 59,99 zł.




Więcej dowiecie się zaglądając na stronę 

https://mygiftdna.pl/Notesy/Koniczyna

Jak Wam się podobają takie personalizowane prezenty?
Pozdrawiam, Madzia :*

Komentarze

  1. super, przydałby mi się taki notes

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam personalizowane prezenty. Notatnik super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Personalizowane prezenty są super. :) Twój notatnik prezentuje się bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Subtelny ten notes, sklep znam bardzo fajne mają propozycje prezentowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki notatnik to świetna sprawa, sama z chęcią bym taki sobie zamówiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny notes. Ładnie prezentuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny idealnie prezentuje się do zapisków wydatków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny notes a ja takie uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to narobiłaś mi smaka na taki notes :D

    OdpowiedzUsuń
  10. your notebook look beautifull thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa rzekłbym luksusowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie prezenty są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię personalizowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niezły pomysł, mam w domu całą masę notatników i kalendarzy książkowych, które można by opatrzyć takim grawerem :) czy grawer laserowy jest bardzo trwały, koniczynka się nie przetarła czy nie wyblakła pod wpływem częstego użytkowania?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Domowy Klimacik