Eyelash Oil Prevention - olejek do rzęs od Gemene moja opinia.

326.


Witajcie,

chyba każda z nas chciałaby mieć piękne, długie, hipnotyczne rzęsy ;)  Na rynku jest wiele różnych odżywek, które mają polepszyć stan naszych rzęs, ale nie wszystkie się sprawdzają.
Od kwietnia miałam okazję testować olejek do rzęs od Gemene, stosowałam go codziennie wieczorem. Jak się spisał? Jakie są efekty używania olejku? 
O tym przeczytacie w dalszej części postu, zapraszam :)





Co znajdziemy na opakowaniu:

Olejek do rzęs Gemene zawiera wszystkie potrzebne składniki odżywcze żeby rzęsy rosły długie i gęste, miały zadbany wygląd.
Olejek wzmacnia kruche rzęsy i brwi, nawilża i dostarcza rzęsom cennych substancji odżywczych, które stymulują naturalny wzrost rzęs, pomagają utrzymać ich dobrą formę.


Skład:


Klika słów ode mnie:

Olejek zamknięty jest w przeźroczystym pojemniku podobnym do tuszu do rzęs. Pojemność na kartoniku to 10 ml, ale na buteleczce jest 12 ml, więc tak naprawdę nie jestem pewna jaka jest pojemność rzeczywiście.
Szczoteczka miękka i bardzo wygodna w użyciu, dodatkowo dołączony jest z drugiej strony szczotki grzebyk do rozczesywania brwi. 
Przeźroczyste opakowanie daje nam możliwość kontrolowania stanu olejku, wiemy ile nam go zostało i kiedy się kończy. 



Jego kolor jest delikatnie żółtawy, ale na rzęsach wygląda na bezbarwny.  Bardzo gęsty, nie spływa ze szczoteczki ani z rzęs, nałożony wieczorem daje uczucie nawilżenia włosków i zostaje na nich aż do rana. Należy go zmyć przed nałożeniem tuszu, ja zmywałam płynem micelarnym. Nie było najmniejszego problemu z jego usunięciem, ale mimo przetarcia nawilżenie i takie jakby wygładzenie rzęs pozostało.


Szczoteczka:

Jej kształt pozwala na dotarcie do każdego nawet najmniejszego włoska.



Olejek w opakowaniu:



Stosowałam już kilka odżywek i  olejków do rzęs, więc mam małe porównanie. Ten olejek Gemene zaskoczył  mnie swoją gęstością, bardzo dobrze trzyma się rzęs. Przez cały okres stosowania nie pojawiło się żadne pieczenie, zaczerwienienie czy inne tego typu skutki uboczne. 
Jakie efekty?
Tak naprawdę efekty było widać już po kilku dniach. Rzęsy stały się bardziej miękkie, odżywione, dłuższe, a po dłuższym czasie zauważyłam, że stały się gęstsze niż wcześniej, a także mocniejsze.
Największą różnicę widziałam kiedy pomalowałam rzęsy tuszem. Tusz ten sam, a rzęsy były widocznie dłuższe.
Mam jasne rzęsy, więc nie widać ich dobrze na zdjęciu. Nie zrobiłam też zdjęć przed, po prostu zaczęłam używać :)
Oprócz bardzo fajnych efektów olejek jest bardzo wydajny, cały czas go używam teraz już 3 miesiąc, a wydaje mi się, że prawie go nie ubyło (zdjęcia są robione zaraz po otwarciu przed pierwszym użyciem).
Podsumowując jest to bardzo dobry olejek, który poprawia kondycję rzęs, wydłuża je i widocznie odżywia.  



Olejku do rzęs szukajcie na stronie:
https://bioika.pl/pl/searchquery/olejek+do+rz%C4%99s+gemene/1/phot/5?url=olejek,do,rz%C4%99s,gemene
Tam też znajdziecie wiele innych ciekawych produktów w dobrych cenach.

Znacie ten olejek ?
Używacie podobnych produktów do rzęs?

Pozdrawiam - Madzia

Komentarze

  1. Zupełnie go nie kojarzę, ale efekty zachęcające są :P A szczoty przerażają :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że poprawia kondycję rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam odżywki do rzęs, mimo, że moje są dosyć krótkie. Dobrze, że ten produkt się spisał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o nim. Moje rzęsy potrzebują regeneracji. Na pewno się nim zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam olejku do rzęs. Bardzo dobrze, że nie podrażnia i że się dobrze spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stosowałam, a nawet nie słyszałam o takim olejku. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam produktu, ale Twoja recenzja zachęca do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałby mi się taki olejek do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejku jeszcze nie stosowałam do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że się sprawdził u ciebie szkoda że efektów nie pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow jeszcze takiego produktu do rzęs nie widziałam, świetny pomysł z tymi aplikatorami :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się na moich rzęsach... Może to będzie dobry sposób na ich regenerację !

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje rzęsy po 2:1 są w takim tragicznym stanie, że musiałam kupić sobie serum :) za 80 złotych! - a dla takiej sknery jak ja, to majątek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, że widzisz po nim efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny produkt, ale jest mi całkowicie nieznany... Muszę o nim poczytać 💕

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie używałam żadnej odżywki do rzęs. Chętnie wypróbowałabym ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do odżywienia rzęs używam olejku rycynowego i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie używam żadnych odżywek do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Domowy Klimacik