niedziela, 4 czerwca 2017

PERSONALIZOWANE KARTKI OD UKARTKOWANA.pl - opinia

315.


Cześć,

ostatnio na blogu pojawiają się raczej same kosmetyki i czasami książki, a dzisiaj zapraszam na nietypowy post, w którym chciałabym Wam przedstawić spersonalizowaną kartkę. Zamówiłam ją na dla mojej chrześniaczki z okazji Pierwszej Komunii Świętej.
Na szczegóły zapraszam w dalszej części postu.






Chciałam Wam pokazać moją kartkę, ponieważ jestem nią absolutnie zachwycona! Widziałam wiele razy na fp u Pani, która robi te cuda, inne kartki, ale kiedy tę otrzymałam mój zachwyt nie miał końca. Oglądałam ją ze wszystkich stron i nie mogłam się napatrzeć :) 




Wybaczcie mi tę kiepską jakość zdjęć, która nie oddaje uroku kartki. Tego dnia kiedy robiłam zdjęcia nie było słońca, a po tym kartka już powędrowała do właścicielki. Musicie mi uwierzyć na słowo, że na żywo wygląda jeszcze piękniej.
Każdy szczegół jest dopracowany, wszystko się ze sobą łączy w jednolitą całość :)
Coś wspaniałego:) 
Ta była moją pierwszą zamówioną kartką, ale na pewno nieostatnią :)






Zapraszam serdecznie na stronę, gdzie możecie zamówić najróżniejsze kartki, na każdą okazję, taką jaką sobie wybierzecie lub zaprojektujecie ;) Personalizowane z imionami, datami i gotowymi życzeniami.
Kartki są ręcznie robione na różne okazje, np:
Ślub
Chrzest Święty
Pierwsza Komunia
rocznice ślubu
urodziny
podziękowania 
gratulacje, a także zaproszenia.

To wszystko możecie zamówić na stronie UKARTKOWANA.PL

http://www.ukartkowana.pl/
 
Zapraszam również na fp 


Zamawiacie czasami na jakąś okazję tego typu kartki?
Co o nich myślicie?

Pozdrawiam serdecznie :)
 

10 komentarzy:

  1. Takie pamiątki to ja rozumiem, piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście cudeńko!
    Pani robi kawał dobrej roboty ^^ Jak będę potrzebować jakiejś kartki, na pewno do niej zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kartki to wspaniała pamiątka. Ta na zdjęciach jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jest :) dawniej nie było takiego wyboru :) bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartek personalizowanych nie zamawiałam, ale inne gadżety owszem - kubki, poszewki na poduszkę, ręczniczki :) Pomyślę o kartkach jak będę potrzebowała na jakąś okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, podobają mi się 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka zamawialam juz na wesela- byłam tak zachwycona ze nie ma teraz uroczystosci bez takiego dodatku-cudna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń