Nowe testowanie oraz kolejne przesyłki z AliExpress

(265.)

Cześć!

Jeszcze  w zeszłym roku zaprenumerowaliśmy miesięcznik Twój Ogrodnik. Przy kawie wyczytałam, że dobrze jest kwiaty przesadzać w marcu, więc jak tylko wena przyszła zabrałam się do pracy,  tym bardziej, że moje roślinki domagały się tego już od dawna. 


Mam nadzieję, że wiosna przyjdzie w tym roku wcześniej :)
A Wy robiliście już jakieś zmiany wiosenne? :)



Po kwiatkach wybraliśmy się z chłopakami na spacer i przy okazji zajrzeliśmy do skrzynki, a tam kolejna mała paczuszka, którą zamówiliśmy na AliExpress. Uzbierały się już 4, więc pokażę Wam co kupiliśmy jakiś miesiąc temu i czy jesteśmy zadowoleni. 
My - bo chłopakom także coś zamówiłam. Oprócz tego listonosz przyniósł nowe testowanie, więc zapraszam na dalszą część postu :)

Nasze zamówienia z AliExpress:



 Tutaj obie paczuszki chłopaków, ale mały zabrał swoją i nie pozwolił już robić więcej zdjęć, więc jego część jest bez "ustawki" ;) 


Co takiego sobie wybrali? 
Gumki do mazania w kształcie owoców i warzyw. Były jeszcze ciastka i inne figurki,  ale na to co dostaniemy nie ma się wpływu. Link do aukcji tutaj
Czy jesteśmy zadowoleni? Chłopcy bardzo! Gumki są tak fajne, że służą im do zabawy, ale też do zmazywania ołówka.






Kolejna przesyłka to gumki, ale do włosów. Kolorowe, bo ja ciągle jestem jeszcze dzieckiem ;) 
 Link do aukcji tutaj.


Gumki sprężynki, większe niż te które używałam do tej pory - jestem zadowolona. 
Aukcji już nie znalazłam, więc nie podam linku. 



I ostatnia przesyłka, trochę niewypał albo to ja mam za mało włosów, bo spinka "kokardka" przekręca się w trakcie noszenia i nie wygląda tak jak na aukcji. Pokombinuję z nią, może da się nosić jak będę miała najpierw gumkę założoną. Nie była droga, więc nie jest to jakaś wielka strata. 



Link do aukcji tutaj.

Na koniec co nowego przyszło do testowania?
Książki i kolorowanki dla moich chłopaków :)


Najbardziej chłopców zachwyciły kolorowanki podłogowe, ogromne, z dużą ilością przeróżnych pojazdów. Byli zajęci naprawdę bardzo długo ;) Mama tylko co chwile ostrzyła kredki, które u nas zużywają się w błyskawicznym tempie :D




To tyle z naszych ostatnich przesyłek. 
Spodobało Wam się coś? A może już macie u siebie coś z naszych zakupów? 
Dajcie znać co Wam ostatnio listonosz przyniósł ;)

Pozdrawiam i życzę przyjemnej soboty :)

Komentarze

  1. Fajne ozdoby do włosów. :-)
    Kolorowanki świetne i bardzo fajnie, że chłopcy zachwyceni.
    Bardzo kreatywne i rozwijające spędzanie wolnego czasu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam takie gumki kolorowe i chyba nawet te same :) lubię je :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te podłogowe kolorowanki faktycznie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne gumki do ścierania!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne przesyłki, te gumki do mazania są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne gumki do mazania :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarąbiste te gumki do mazania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te kolowanki, frajda dla dzieci murowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne gadżety! ogromna kolorowanka i gumki-warzywka świetne :)
    Ja na Ali jeszcze nie mam konta i odwlekam ten moment bo boję się że wpadnę w wir zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy. Sama uwielbiam kolorowanki, więc wcale nie dziwię się Twoim chłopcom:) Moja córka natomiast bardzo lubi takie gumki sprężynowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gumki sprężynki są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najfajniejsze książeczki i kolorwanki

    OdpowiedzUsuń
  13. Chłopaki będą mieli co malować i czym gumować:) Fajne kolorowanki, gumki bardzo oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się te warzywne gumki do mazania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ksiazeczki sa zawsze spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te gumki do zmazywania świetnie wyglądają :)
    Mój syn też lubi takie duże kolorowanki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na wiosnę to pozbyłam się wszelkich zimowych naklejek;)
    Te gumki do mazania są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma to jak pierdółki z Ali :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne są te gumki do zamazywania 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  20. Książki ciekawe i zawsze są dobrym rozwiązaniem nie tylko do nauki, ale i zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne te gumki owocki i sama bym chętnie pokolorowała taką kolorowankę podłogową :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ super gumki - owocki! :) Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja ostatnio klamrę kupiłam w Rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  24. ja klamrę do włosów ostatnio kupiłam w Rossmanie na promocji

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś udało mi się zamówić komplet gumek do włosów w "cebuli" za całe 5 groszy :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Domowy Klimacik