piątek, 13 stycznia 2017

Zapraszam na Brand Sabbath

(225.)


Witam dzisiaj kolejny raz :)

Chciałabym Was zaprosić do zapoznania się z nową stroną internetową jaką jest Brand Sabbath.
Jestem tam dopiero od niedawna,  zaczynam pomału odnajdywać się w tym małym świecie. Muszę przyznać,  że mi się podoba, więc jeśli jeszcze tam nie zaglądaliście to polecam odwiedzenie jak i rejestrację :) A jeżeli znacie stronę to zapraszam do obserwacji, możecie zostawić link do swojego profilu w komentarzu,  chętnie dodam do "Networku" :)

Niżej przedstawiam kilka informacji o stronie:


"KIM JESTEŚMY?
Brand Sabbath, czyli korzyści dla każdego!
Pierwsze takie miejsce, gdzie zbierają się twórcy internetu z wielu różnych kategorii, jak również ich widzowie i czytelnicy! Łączymy ludzi z pasją!

DOKĄD ZMIERZAMY?
Powstaliśmy, by wszelkim widzom i czytelnikom zapewnić dużą i wciąż powiększaną bazę aktywnych blogerów i youtuberów, dzięki czemu łatwiej i swobodniej mogą obserwować nowości swoich ulubionych twórców, jak również z łatwością znaleźć innych, którzy pasują do ich zainteresowań i gustu!

Dla twórców korzyści mamy podwójne!
Dzięki swojej aktywności mogą pokazać się naprawdę szerokiemu gronu odbiorców, jak również łatwiej i szybciej zostać zauważonym. Jest to idealne miejsce w drodze do pozyskania nowych widzów i czytelników!
Co więcej każdy twórca, nawet ten początkujący będzie mógł korzystać z kampanii reklamowych. Mamy własne liczniki, które opierają się wyłącznie na tym, jak działacie na stronie, bierzemy pod uwagę częstotliwość postów i ilość polubień!
Co za tym idzie nie wnikamy w ilość obserwujących Was osób na blogach, czy subskrypcji na youtube. Poziom rozwoju tych miejsc jest względny, bo tutaj jest możliwość jego ciągłego wzrostu!
Stawiamy mocny nacisk na rzetelne i obiektywne oceny usług i produktów, KAŻDE ZLECENIE JEST DOBROWOLNIE WYBIERANE PRZEZ KAŻDEGO TWÓRCĘ!
W skrócie - BS to duże narzędzie networkingowe, dzięki któremu każdy jest wygrywający!
Jeśli czujesz, że to miejsce jest dla Ciebie, dołącz do nas!
Pamiętaj, że portal jest i zawsze będzie dla Ciebie darmowy!"


http://brandsabbath.com/home

 Znacie tę stronę?

Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia :)

13 komentarzy:

  1. Chyba gdzieś mi się obiło o uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa propozycja :) zaglądnę przemyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jednak w końcu doszło to do skutku :D bo już wątpiłam że brand sabbath ruszy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcześniej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tej stronie, ale wydaje się ciekawa :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. A nie słyszałam nigdy wcześniej o takiej stronce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tam konto, ale jakoś jeszcze się dogłębnie nie zapoznałam ze stroną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam tylko coś o tej stronie. Już zaglądam na stronę co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stronki jeszcze nie znam, ale coraz bardziej podziwiam Twoja kreatywnośc!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń