niedziela, 11 września 2016

Kwas chlebowy - Lidskij Kwas z Białorusi

(140.)

Witajcie, 

dzisiaj przy niedzieli wybraliśmy się rodzinnie na targi jesienne z drzewkami, kwiatkami i takimi różnymi innymi ogrodowymi rzeczami. Przy okazji natknęłam się na pyszny trunek. Chodzi tu o KWAS CHLEBOWY. Kiedyś kupiłam chyba w Biedronce i całkiem dobrze go wspominam, więc teraz miałam ochotę wypróbować Kwas chlebowy BIAŁORUSKI.

Ciemny płyn przypominający colę w plastikowej butli.
Ma bardzo przyjemny słodki smak, jest lekko gazowany.
Orzeźwiający :)
Butla 1,5 l
Cena 10 zł
Podobno zawiera niską zawartość alkoholu. Trochę więcej możecie o nim przeczytać TU 
Ten Białoruski jest o wiele lepszy niż marketowy.






Znacie Kwas chlebowy?
Lubicie go?

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam kwas chlebowy, a najlepiej bardzo schłodzony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest bardzo dziwny wynalazek. Ale bardzo smaczny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz miałam kwas chlebowy,dostałam od kogoś,ale niestety,nie przełknę,dla mnie obrzydlistwo i brat wypił :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czasami piję :) ale to muszę mieć smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama zawsze robiła kwas chlebowy! Uwielbiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam kiedyś od kolegi, że jest całkiem niezły, ale nigdy nie miałam odwagi go spróbować :) Może kiedyś...;) Co powiesz na wspólną obserwację? :) Daj znać u mnie na blogu :)
    http://aboutbeautybysonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam pić kwas chlebowy omom;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam okazji spróbować i chyba się nie skuszę bo nazwa mnie odstrasza. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kwas chlebowy, i faktycznie te " zagraniczne" są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  10. Piłam kiedyś taki z supermarketu i ani trochę mi nie podpasował. Nie mój smak

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz, że nigdy nie próbowałam kwasu chlebowego?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz, że nigdy nie próbowałam kwasu chlebowego?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy jeszcze nie próbowałam, ale chętnie to zmienię :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś piłam coś takiego, ale zupełnie nie kojarzę smaku :P

    OdpowiedzUsuń