Paczka Ambasadora Somersby

(96.)

Witam,

dzisiaj chciałabym Wam pokazać co znalazło się w paczce Ambasadora Somersby, którą dostałam już jakiś czas temu.
Kto jest na Fb na pewno widział, że już się chwaliłam ;)




Duży kartonik dotarł do mnie owinięty w czarną folię i o dziwo nic mu się nie stało.

Co było w środku?

* 24 małe puszki - próbki do rozdania
* 2 duże szklane butelki 
* 1 duża puszka
* karta Ambasadora 


Kartonikowe pudełko tak bardzo się podobało mojemu synkowi, że zabrał mi je od razu na swoje "szpargały", a moje piwa do lodówki.
Reszta do szafki i czekały na rozdanie.

W tej chwili nie mam już większej połowy, ale cały czas jeszcze kilka puszek czeka na swoich "testowaczy" ;)

Ktoś chętny?

Niżej przedstawiam kilka fotek, które ukazują zawartość z bliska ;)













Tutaj małe puszeczki czekają na rozdanie :)



Przesyłka trafiła do mnie dzięki Streetcom, kto się jeszcze nie zarejestrował to zachęcam :)
Tutaj link do rejestracji KLIK

Znacie to piwo?

Lubicie je?

Pozdrawiam :)




Komentarze

  1. Lubię :) Smacznego!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i wolę tą wersję jeżynową :) tylko wypije 4 i umieram na dzień następny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 ?? szacun :) ja po jednym mam kręćka ;) ale ja słaba jestem ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam! Lubię to czerwone :)Chociaż to również jest bardzo fajne :) Pozdrawiam ciepło :)
    Pudełko ambasadorskie rewelacja. Bardzo mi się spodobało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wieczoru :)


    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/sammydresscom-ii-sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię to piwko tylko eby było jeszcze odrobinę tańsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Domowy Klimacik