poniedziałek, 2 maja 2016

#Magmisie #witaminy dla dzieci

Cześć,

dzisiaj chciałabym Wam przedstawić żelki dla dzieci z magnezem :)


Moi chłopcy nie chcą jeść takich produktów jak bym sobie życzyła, więc od czasu do czasu kupujemy suplementy.
Tym razem robiąc zakupy w aptece natknęłam się na MAGMISIE żelki z magnezem.

Co znajdujemy na opakowaniu?

 Przeciwwskazania,  przechowywanie, składniki:

 Co nam dają te witaminy:

 Sposób użycia:


 Ilość, waga, producent:


 Paczuszka wygląda jak typowe żelki dla dzieci, wcale nie jak witaminy. Otwiera się jak paczkę chipsów ;) albo nożyczkami.
W środku znajdujemy 30 sztuk misiaków różnego koloru, między innymi czerwone, pomarańczowe i żółte.
W smaku przypominają zwykłe żelki, są bardzo smaczne.
Moi chłopcy bardzo je lubią.


Opakowanie, które nie ma zamknięcia czy stanowiło problem?

Oczywiście, że nie. Mamy na to sposób:


Czy zauważyłam jakąś zmianę?
Nie bardzo. Zjedliśmy dopiero jedną paczkę. No i nie daję chłopcom w takiej ilości jak jest podana na opakowaniu czyli 6 żelków dziennie. Po 2 żelki od 1 do 3 razy dziennie.
Dostają dwa, ale tylko raz dziennie.
Smakują, więc kupimy je ponownie :) 
Cena w internecie waha się od 10 zł do około 16 zł.


Dajecie dzieciom jakieś suplementy? 
Czy raczej witaminy tylko w jedzeniu?



12 komentarzy:

  1. Z pewnością to przyjemna forma przyjmowania suplementów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa takie żelki. Moje dzieci w zimie w ten sposób się witaminizowały. Tylko opakowanie wolę zakręcane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym ich nie mogła mieć bo zamiast dawkowac czy sobie czy dziecku zjadłabym wszystkie naraz :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym całą pakę zjadła xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie super rozwiązanie z tymi żelkami .Dzieciaki często nie chcą brać leków a żelki wszyscy lubią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, zwykłych tabletek nie połkną a żelki w sam raz :)

      Usuń
  6. W jakim wieku są twoje chłopaki? Mój 2 latek jeszcze żelków nie lubi, ale widzę, że to popularna metoda na witaminy ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje chłopaki będą kończyć w wakacje jeden 7 a drugi 4 :) ten starszy zje wszystko, ale mały już tylko czerwone żelki ;)

      Usuń
  7. Polecam to obejrzeć https://www.youtube.com/watch?v=qhOga3ehhk4

    OdpowiedzUsuń