piątek, 22 kwietnia 2016

TO JUŻ JEST UZALEŻNIENIE OD KREMÓW DO RĄK

Witajcie,

po postach widzę, że większość z Was była w Rossmannie :) 
A ja bardzo się cieszę, że mieszkam w małej miejscowości z dala od drogerii, promocja mnie ominie :)

Za to robiąc jak co miesiąc zakupy w aptece internetowej dla siebie i wszystkich bliskich :) nie mogłam się oprzeć pokusie kupienia kremów do rąk. A kremy oczywiście ZIAJA :)
Gdybym nie była konsultantką Avon to miałabym chyba same kosmetyki Ziaja w swojej łazience :) 

Kiedy widzę, że krem jest w promocji, a do tego na pewno ładnie pachnie, to muszę go kupić :) Chyba wszystkie kremy do rąk ZIAJA ładnie pachną. Więc warto ryzykować i je kolekcjonować jak ja ;) 

Pisałam już o jednym kremie Ziaja, dla przypomnienia TU. 
Zapewne to, że muszę mieć w każdym miejscu domu jeden krem już  wiecie :) w samochodzie i w każdej torebce też :) A do tego mam suchą skórę dłoni, więc zużywam ich bardzo dużo :)

Jakie wybrałam? Zapraszam do zdjęć poniżej:




 Pierwszy do testowania poszedł "kozie mleko"

A reszta czeka na swoją kolej.






Jak się sprawdzą ? Napiszę w postach po przetestowaniu :)

Oprócz kremów skusiłam się jeszcze na mydło w płynie:





Miałyście, któryś z tych produktów?


Miłego dnia :)

16 komentarzy:

  1. Ten kozi bardzo długo stosowałam i był on moim ulubionym kremem. A później nie mogłam na niego trafić i kupiłam coś tam innego. Ja w odróżnieniu od Ciebie bardzo mało używam kremów do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Inne są pewnie lepsze w składzie, ale te mają fajne ceny :)

      Usuń
  3. Nie byłam w Rossman :), u mnie teraz stosujemy kremy do rąk Cztery pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cztery pory roku, ooo już o nich zapomniałam :) muszę spróbować :)

      Usuń
  4. Faktycznie, uwielbiasz Ziaję i kremy do rąk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie sporo :D Ale można odsunąć to uzależnienie jeśli je wykorzystasz do końca:p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten niebieski z ceramidami, ale zupełnie nie mój zapach.

    OdpowiedzUsuń
  7. kolekcja spora ale nie dla mnie ta firma;D

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo tego :)
    Ja teraz z ziajki używam dwa kremy jeden 30+ na noc i na dzień rozświetlający a myje się mydełkiem z koziego mleka oczywiście też ziajka :) bardzo lubię tą firmę ale np kremów do rąk nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uzależnienie? To jest chyba skromnie nazwane hehe. Ja jestem mniej wymagająca i mam tylko jeden;p

    OdpowiedzUsuń
  10. w tym momencie moim ulubionym jest palmers kokosowy :D

    OdpowiedzUsuń