środa, 9 marca 2016

Marcowe Testowania Madzi....

Witam Was Kochani,
dzisiaj za oknem szaro i buro, przynajmniej u mnie. Jednak wstałam dziś wcześniej i jakoś tak mam więcej chęci do działania, przynajmniej na razie :)
Wczoraj nie miałam tyle czasu i nie było żadnego postu. Musiałam rozpakować paczki, które dostałam :)
Dlatego dzisiaj chciałam się pochwalić, jakie testowania mnie czekają w tym miesiącu.
 Oby czasu mi na wszystko wystarczyło :)

Bardzo miłym zaskoczeniem była przesyłka od perfumik.pl LINK 
Pierwsze psiknięcia już mam za sobą, ale o tym w innym poście :)


 Oczywiście Avon, konsultantka musi zawsze zamówić coś dla siebie.....

Męża też trzeba było zaopatrzyć w nowy zapach ;) 


 W Lidlu była super promocja na żele, a że jeden mnie zauroczył to kupiłam całą rodzinę ;)


Dodatkowo będę odmładzać stare garnki ;)
pianką z Lidla


Nie dostałam się do testowania kapsułek Ariel, co mnie trochę zasmuciło, ale na pocieszenie w końcu doczekałam się próbek od everydayme.pl 

Co myślicie? O czym napisać w pierwszej kolejności?


Dziękuję, że jesteście :)
Życzę miłego dnia :)

22 komentarze:

  1. Poluję na tą piankę, ale jak jestem w LIdlu to nigdy jej nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kupiła koleżanka :) jeszcze jej nie miałam, zobaczymy co to jest za specyfik ;)

      Usuń
  2. oo nowy katalog :D jest motywacja żeby przyjechać na kolejny zjazd na studia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywacja jest zawsze - żeby się ze mną zobaczyć, a katalog przy okazji ;)

      Usuń
  3. Fajne nowości, życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie te fiolki od perfumik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile ciekawych nowości, ciekawa jestem tych żeli :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nowości :)
    http://marrstyle.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo :) Ale się nazbierało :) Będzie się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawią mnie zapachy perfumików, więc poproszę o recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. trochę się uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś korzystałam z tego typu perfumetek ale od jakiegoś czasu ( w sumie od kiedy mogę sobie na to pozwolić ) stawiam na oryginały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak oryginały ;) ale takie małe mieszczą się do torebki :)

      Usuń
  11. Jestem ciekawa kosmetyków Avon :)

    OdpowiedzUsuń