piątek, 13 listopada 2015

Pierwszy stroik i kolejne świeczki :)


Po długim czasie, ale jest kolejny post o świeczkach i moje pierwsze próbne stroiki na stół świąteczny :)

Swoją drogą chciałam zapytać jak Wy to robicie kobietki, że znajdujecie czas na post każdego dnia? Czasami przy natłoku obowiązków domowych nie chce mi się nawet komputera odpalać, a co dopiero pisać i czekać aż zdjęcia się załadują ;) 
Może źle organizuję dzień, macie jakieś sprawdzone sposoby?

A tak wyglądają moje kolejne już świeczki....

 Na specjalne zamówienie....
 Z drugiej strony...
 Gotowa do dostarczenia właścicielowi:)

 Ciągle się uczę.....

 A to stroiczek do świecy:)






Dziękuję za odwiedziny :)

11 komentarzy:

  1. U mnie też czasami nie ma postów ale to raczej z braku weny ;) Ale jak mam tylko więcej wolnego staram się napisać kilka postów i zaplanować na kolejne dni :)
    Pięknie prezentuje się ta moja świeczuszka :) Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle pięknie :) Jak to robimy ,że codziennie piszemy? Myślę,że z czasem wchodzi to w nawyk,a nawet w rytuał dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Posty codziennie - kosztem snu :-P Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale pewnie nie ostatni. Twoje świeczki robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Dziękuję i zapraszam częściej ;)

      Usuń
  4. Świeczuszka z bałwankami jest śliczna i urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda piękna! pierwsza, druga..i ostatnia! Wprowadzają nastrój świąteczny- czas już zmienić dekoracje :-)

    OdpowiedzUsuń