czwartek, 1 października 2015

Zakładki do książek :)

Dziś krótki post o zakładkach do książek :)
Nie wiem jak Wy, ale ja nigdy nie czytam jednej książki :) zawsze mam przynajmniej 5 przy łóżku i w zależności od nastroju albo dnia jaki mi minął, taką wybieram przed snem :)
Dlatego zakładki jak najbardziej są mi potrzebne.....
 Co tu dużo pisać, idealne nie są....
 ale moje książki nie narzekają ;)
 W wersji bez żadnych wystających "frendzelków", może następnym razem...
I jak? Podobają się ? Używacie zakładek?

10 komentarzy:

  1. Mi się podoba najbardziej ta ostatnia różowe serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. są super ! ja zakładek nie używam ale taką bym nie pogardziła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) jeszcze dwie są w trakcie robienia ;)

      Usuń
  3. Jako zakładek używam wszystkiego co się da, a Ty masz bez wątpienia talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam czytnik więc raczej zakładek nie używam, ale bardzo lubię je oglądać :)

    OdpowiedzUsuń